Dijital Doktor Advanced Giriş paketinin içeriğine ek olarak, birçok kolaylık sağlayan ve Dijital Doktor’un tam potansiyeli ile kullanıldığı pakettir.
Bu hizmet sayesinde Konica Minolta teknisyenleri cihazlara uzaktan
bağlanabilmekte ve sorunları anında çözebilmektedirler.
Uzaktan Destek sayesinde
size de sorunsuz çalışan Konica Minolta'nın keyfini sürmek düşer.
E-posta ve telefon ile gelen servis/sarf malzemesi taleplerinin 7/24 kabul edildiği
servis portalıdır.
ServiceNow sayesinde taleplerinizin doğru yere gittiğinden emin
olabilirsiniz. Servisteki cihazların durumunu, ne kadar zamanda müdahale edildiğini,
servis performansını ve bunun gibi birçok faydalı bilgiyi ServiceNow Portal’ı üzerinden
takip edebilirsiniz.
Servis talepleri maksimum 8 saat içerisinde çözülebilmekte ve müşteri beklentilerine göre esnek opsiyonlar da sağlanabilmektedir
Bu servis sayesinde Konica Minolta'nızın sarf malzemesi asla bitmez.
Cihazların durumunu sürekli takip edebilen Dijital Doktor gerekli görüldüğü anda Saha Destek Uzmanlarıni cihazın bulunduğu noktaya otomatik olarak yönlendirmektedir. Böylece bir cihaz sorunu bilgisi IT sorumlusuna ulaşmadan harekete geçilmektedir
Konica Minolta teknik uzmanlarının ilk müdahalede sorunu çözme ihtimalini güçlendiren araç stoğu özelliği, sık değişen parça ve malzemelerin ilk müdahale içinde değişmesi sağlanmaktadır. Bu sayede tek ziyaret ile sorunlar çözülebilmekte ve müşterilerimizin iş kesintisi önlenebilmektedir.