Dijital Doktor Advanced; Giriş paketinin içeriğine ek olarak, birçok kolaylık sağlayan ve Dijital Doktor’un tam potansiyeli ile kullanıldığı pakettir.

UZAKTAN DESTEK

UZAKTAN DESTEK

 Bu hizmet sayesinde Konica Minolta teknisyenleri cihazlara uzaktan

bağlanabilmekte ve sorunları anında çözebilmektedirler. Uzaktan Destek sayesinde

size de sorunsuz çalışan Konica Minolta'nın keyfini sürmek düşer.

 

REMEDY PORTAL ERİŞİMİ

REMEDY PORTAL ERİŞİMİ

  E-posta ve telefon ile gelen servis/sarf malzemesi taleplerinin 7/24 kabul edildiği

servis portalıdır. Remedy sayesinde taleplerinizin doğru yere gittiğinden emin

olabilirsiniz. Servisteki cihazların durumunu, ne kadar zamanda müdahale edildiğini,

servis performansını ve bunun gibi birçok faydalı bilgiyi Remedy Portal’ı üzerinden

takip edebilirsiniz.

İYİLEŞTİRİLMİŞ SLA SÜRELERİ

İYİLEŞTİRİLMİŞ SLA SÜRELERİ

Servis talepleri maksimum 8 saat içerisinde giderilir.

OTOMATİK SARF MALZEME GÖNDERİMİ

OTOMATİK SARF MALZEME GÖNDERİMİ

 Bu servis sayesinde Konica Minolta'nızın sarf malzemesi asla bitmez.

OTOMATİK SERVİS YÖNLENDİRME

OTOMATİK SERVİS YÖNLENDİRME

 Cihazların durumunu sürekli takip edebilen Dijital Doktor gerekli görüldüğü anda

servis yetkililerini cihazın bulunduğu noktaya otomatik olarak yönlendirmektedir.

Böylece bir cihaz sorunu bilgisi IT sorumlusuna ulaşmadan harekete geçilmektedir.

 

ARAÇ STOĞU

ARAÇ STOĞU

 Konica Minolta teknisyenlerinin ilk müdahalede sorunu çözme ihtimalini

güçlendiren araç stoğu kapsamında, daha sık değişen parça ve malzemelerin ilk

müdahale içinde değişmesi sağlanmaktadır.

DİJİTAL DOKTOR İÇİN OFİSİNİZDE ÜCRETSİZ KEŞİF YAPALIM!

DİJİTAL DOKTOR’UN AVANTAJLARINDAN FAYDALANMAK İÇİN

DİJİTAL DOKTOR’UN AVANTAJLARINDAN FAYDALANMAK İÇİN

Back to Top